basenlisette-costarica.reismee.nl

The place en Jimny

Reacties

Reacties

Ilja

Wat een mooie reis door een onbegrensde dierentuin maken jullie. Ik was al blij met drie herten en een eekhoorn op de Veluwe, maar jullie sommen het ene na het andere bijzondere dier op.
Nog heel veel plezier en blijf maar lekker schrijven dan geniet ik stiekem een beetje mee.
groetjes ilja

Tamara

Haha ik dacht hetzelfde als Ilja... Ik kwam in Frankrijk qua wildlife niet verder dan een sprinkhaan, wesp , een roofvogel zo ver weg dat ik niet kon zien wat voor soort het was en een jaja boskakkerlak. Maar super om te lezen... Ben helemaal niet jaloers ;) Fijne reis nog. Groetjes Tamaar

Ineke

Mooi! Leuk! Spannend!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!